Mobility as a Service: de volgende revolutie in mobiliteit

Welke stimulans hebben reizigers nodig om hun gedrag te veranderen?

MaaS: een belofte die nog niet is ingelost en met duidelijke uitdagingen

Mobility as a Service wordt gezien als de volgende revolutie in mobiliteit. Een van de uitdagingen is het beter aansluiten op de behoeften van de gebruiker. Het blijkt lastig om mensen die een auto gebruiken naar andere vormen van mobiliteit te krijgen. Financiële prikkels alleen zijn niet voldoende.


Vul het formulier in om het rapport in uw mailbox te ontvangen.
Frank Geelen
Partner Deloitte Nederland
CFO Programma
T +31882884659
E [email protected]
Frank Geelen
Partner Deloitte Nederland
CFO Programma
T +31882884659
E [email protected]
Frank Geelen
Partner Deloitte Nederland
CFO Programma
T +31882884659
E [email protected]

At vero eos et accusam. Etiam auctor ris

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur luctus convallis quam vitae finibus. Aliquam quis congue turpis, nec euismod sem. Duis rutrum mi sit amet risus interdum, et sollicitudin nisl dictum. Sed eu libero sapien. Aliquam magna ligula, lobortis in neque et, commodo faucibus lorem. Donec vitae venenatis purus. Donec mollis dui vel suscipit imperdiet. Vestibulum id nibh non magna dignissim pharetra ac luctus lorem.