De afgelopen jaren zagen we verschillende trends in de Nederlandse retail sector en veranderingen in consumentengedrag in (digitale) supermarkten. Deze trends lijken te zijn versterkt door de COVID-19 pandemie, die in februari hevig lostbarstte.
De resultaten van het Consumentenonderzoek laten de ontwikkelingen in consumentengedrag in en buiten de supermarkt goed zien.
Vul uw gegevens in en ontdek hoe de Nederlandse supermarkten van Nederland scoren op het gebied van prijs, kwaliteit en online verkoop!
Frank Geelen Partner Deloitte Nederland CFO Programma T +31882884659 E [email protected] |
Frank Geelen Partner Deloitte Nederland CFO Programma T +31882884659 E [email protected] |
Frank Geelen Partner Deloitte Nederland CFO Programma T +31882884659 E [email protected] |
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur luctus convallis quam vitae finibus. Aliquam quis congue turpis, nec euismod sem. Duis rutrum mi sit amet risus interdum, et sollicitudin nisl dictum. Sed eu libero sapien. Aliquam magna ligula, lobortis in neque et, commodo faucibus lorem. Donec vitae venenatis purus. Donec mollis dui vel suscipit imperdiet. Vestibulum id nibh non magna dignissim pharetra ac luctus lorem.